Seg..

Nu är jag hemma igen efter en lång men rolig helg!! Var hur trött som helst igår kväll när jag kom hem... deckade nog i sängen 2 sek efter att jag la huvudet på kudden haha!!

Helgen har iaf varit både rolig och tråkig... Det var ju självklat roligt när det gick bra och så fick man ju träffa både Vickan och johanna! Saknat er tjejer<3 Sen var det ju inte så kul när det inte gick bra!

Jag och Vickan fick ju oss dessutom en liten lektion av Kajsa när det var en häst i MSV B som nästan gick omkull. Haha, när Kajsa sa att hon hade med sig två av sina elver(inte för att jag är det längre men...) till ägaren så hör man två av tjejerna som står brevid viska till varandra... "Dom ska nog bli veterinärer..." hahaha skit kul!!!

Menmen, orkar inte dra helgen i detalj men jag tror att det felsta är nöjda i slutändan iaf!

Måste ju även berätta att jag och Mathilda gjorde ett gemensamt köp under helgen i from av en boxgardin!! Jätte fin, brun med marinblå kant där och sen står det ju självklart Emilia och Mathilda Edman på den!! Mathilda köpte även en Kingsland jacka som jag planerar att sno ibland xD

Bidler kommer senare från tävlingarna och på boxgardinen eftersom smarta lilla jag har skickat med min kamra sladd till Fredrik när han fick min data!! Ibland tänker jag inte så långt alltså!!

Snar tär det iaf stallet men ska se om jag kan skrapa ihop något att äta eller om jag ska behöva åka ner och handla något för att få något i magen! Är dessutom fortfarande jättetrött och hur seg som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0