Ridning och målning!

Japp, det är typ vad min vecka kommer bestå av.

Vaknade kl 8 av att klockan gick igång, hur trött som helst så stälde bara om klockan och somnade om xD typsikt mig! Men iaf vid halv 9 vaknade jag igen, tvingade mig att inte somna om. Vid typ 10 i 9 var jag iaf uppe ur sängen och placerad vid matbordet, jag vet jag är seg på att gå upp!! Då ringer Tove och säger att hon blivit sjuk så vår uteritt blev inställd, INTE okej kände jag lite då speciellt som både Mathilda och Emelie fortfarnde låg och snarkade inne på Mathildas rum! Men tog iaf tag i mig själv och fixade iordning mig och väckte fjortisarna. 
Så nu sitter jag här i hästkläder och väntar på att Mathilda ska bli klar för stallet! 

För idag blir det nämligen ridning och sedan målning av hindrena. Ska även hjälpa ridskolan att rida hem ridskolehästarna från betet vid 4 och sedan är det tillbaks till stallet som gäller för att fortsätta måla och rida igen. 
Så 3 ridpass för Emilia blir det idag! Huaa...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0