ojoj

Det blev visst en liten miss där på nån dag xD

Dagen idag har hittils varit helt okej, börjar dock bli liiiiite stressad... Tänk om Candy inte är på humör ikväll och bara dummar sig? :S hjälp...

Ne, nu får jag rycka tag i mig själv min pålle är jätteduktig och det finns inget annat hon älskar mer än att hoppa terränhinder!

Dagen började iaf vid 6 (UUUUUUSSSSCCCHHH!) och fixa sig och dra till Sventagården. Gick runt med pappi en stund innan vi åkte till Timmele för att lämna in min moppe. Bromasarna funkar inte så bra (a)
Efter Timmele började regna så jag och Felix fick ställa in vårat jobb med att måla, vi har en hel del att måla kan man ju lungt säga
-En kort sida på ladugården
-En långsida på ladugården
- hela stacketet runt nya golfbanan
- stacketet på bron
- nya verandan utanför kontoret
Hua mig!! 

Så hängde på Sventagården lite, sen kom Maggan J och så skulle vi köra hö till Kattåkra (där jag föresten redan hade varit och tagit in pållarna så de inte skulle bli blöta till ikv)

Efter det så åkte jag hem, sov typ en och en halv timma eller nåt. Tog mig iaf upp igen och lagade mat ochn u har jag gjort klart smörgåsarna vi ska ha med ikv!

Men nu ska jag byta om och åka till stallet =)

Bjuder på en bild från första kvällen på Gotland

 

Jag vet jag är fulast!!!


Kommentarer
Postat av: L

Inte för att vara elak men du vet att du inte kommer få din moppe på evigheter om ni lämnade in den på motortjänst? ;)

2010-07-29 @ 15:55:46
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0