Klar!

Duschad och klar!
Har även dukat! Duktiga lilla jag haha
Nu väntar jag bara på mina kära morföräldrar!!

Sitter dessutom och kollar på lite hästar! Man kan ju inte låta bli ibland alltså, har dessutom blivit så jäkla sugen på att köpa typ en 2-3 åring eller ett föl och få utbilda och forma det själv! Fast de e klart, då blir det ju inte tävlingar på ett tag och det är ju en jäkla massa slit göra!! xD Menmen, vi får se vad det blir efter att Candy är såld och det kan ju ta några år! Haha

Oj, nu plinga det!

Måste rusa!!

Pössss<3

Kommentarer
Postat av: L

Yeeah!



Tyvärr kommer det bli en bloggpaus ifrån imorgon till söndag eventuellt måndag. Jag ska nämligen tävla och prioriterar inte bloggen då.Men kör en frågestund så länge jag är borta, så fråga på! Hoppas ni förstår! Kram

2010-07-21 @ 21:09:04
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0