Tjolahopp

Sitter och funderar på om jag borde ta och köra en updatering om Gotland och lite annat men jag har fan ingen ork!!!

Ni får veta att jag hade jätte kul och besökte bla. Fårö, Hoburgsgubben, Minigolfsbanan i Knieppbyn, Visby museeum (vet inte om det heter så egentligen), ett antal resturanger och Lummelundagrottan.

Så har väl gjort det mesta av Visby, samt hunnit med att bada och lite sånt.

Hittils idag har jag bara hunnit med stallet xD
Drygade ganska mycket vid frukosten.

Hoppade iaf lite =)
Bilder + Filmer kommer =D

Ikväll kommer mormor och morfar på middag. Grillat =D mums!!
Nu blir det duschen sedan får jag väl hjälpa mamma att förbereda maten =)



Ang. tävlingarna som jag har haft här så har jag tänkt att eftersom det inte varit så stort intresse så kommer ena tävlingen stå öppen tills det är tillräkligt många anmälda medans månadens blogg kommer att läggas ner tills efter att den andra tävlingen är avslutad, så får vi väl se när/om den kommer tillbaka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0