Den 8 juli 2010

Idag har det inte hänt så mycket, vakande ganska sent, så jäkla skönt med sovmorgon nu alltså =)

Efter frukost var det stallet, min älskling är helt underbar! Hoppade lite, gick super, men imorgon får det nog bli lite dressyrträning! Här kommer lite bilder från efter ridningen:



Soet mule<3

Bara för att jag älskar min sötnos =)<3

Inte konstigt att man efter den här proceduren varje dag får hatblickar när man kommer in i hagen xD<333

Nu blir det ialla fall datorn en liten stund till sedan blir det hamburgare och film för min del! Har varit och hyrt 3 filmer på hemmakväll eftersom mor och syss är i borås =) Så mys med mig själv ikväll är vad som står på schemat!! Kommer kanske lite "tyck till" om filmerna senare i kväll/natt eller imorgon ;) får se



Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha gullig bild me täcket =)

2010-07-12 @ 16:45:40
URL: http://puissance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0