Äntligen!

Nu har jag äntligen fått sommarlov! Gudars vad skönt! Detta firas med en lugn hemma kväll tillsammans med mor och syss!

Imorgon blir det älsklingen som jag inte träffat på tre dagar eftersom Mathilda har lånat henne. Och så ska jag och Linnea testa min dressyrsadel på Pepsi så att hon kan låna den när hon ska tävla dressyr, och om hon fegar ur får väl jag ta med mig Peps någon gång haha xD
Hopp-, dressyr- eller fälttävlans häst säger jag bara; det är nyttigt att testa på allt! Tro mig jag vet, och tänk om man faktikst upptäcker att man är rätt bra på det!!

Imorgon ska jag dessutom starta en eller två tävlingar eftersom jag har lovat det ;) Jag vet att jag kan vara lite seg här på bloggen ibland! Förlåt!

Dagen idag var rätt lugn, jobb först som faktiskt inte gick så drygt som jag hade trott. Sedan hem, chilla, baka kladdkaka och sen kom Linnea. Då blev det självklart fika och umgänge! Alltid lika mysigt och kul!!
Efter det var bar det av hem till mamma och sedan ned till stan för att handla osv.

Får se om det blir torsdagkvällarna imorgon. Mathilda och en kompis skulle gå och se Eclipse och jag funderar på om jag ska gå med och se den igen! Den är ju sååååå sjukt grymt bra!!!! LOVE<3

Nu har jag dessutom hittat boken som jag letat efter, alltså den utökade versionen av Twilight/ Om jag kunde drömma. Göttans, så nu har jag hela serien, det enda som saknas nu är ett ex av Bree Tanners andra liv, men jag måste säga att storleken på den boken var lite av en besvikelse. Den är ju tunn som en sticka... Kommer ju typ läsa ut den på en dag =(


Nu har jag skrivit hur mycket som helst haha xD
Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: L

Gör mig gärna en tjänst och rösta på min bild!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=4751



Tacktack! :)

2010-07-08 @ 16:24:56
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0