Skojja du?

MEN GUD!!! Hur lat får man lov att bli?! Va kan de va? 2 månadersen jag lovade en ny design... Och så sitter jag här hemma och låter ett helt lov passera utan att lyfta ett finger...! haha, fy på mig!

Nu är det iaf snart dax för retur till Varberg, YEY =D Saknar alla och hoppas att de haft ett lika skönt lov som jag!
Men vi får väl se hur det blir nu när Vickan har övergivit oss alla och åkt iväg på solsemester... Usch, är inte bara lite avvis!!

Idag är det för övrigt min kära mors födelsedag, ska inte nämna hur gammal hon blir men GRATTIS på henne iaf =)<3


Min sötnos har även tagit till drastiska metoder för att bevisa för mig att jag tydligen ger henne för lite mat, satt och prata och myste med henne i boxen idag, löste lite suducko dessutom (jag är verkligen urusel!!) när hästen helt plötsligt börjar nosa och knuffa på mig och sen helt enkelt ÄTER UPP mitt suddigum!! Så nu är det bara ivär till bokhandeln för att shoppa ett nytt... Knasboll pållen<33




Pöss på alla // Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0