Moppen sönder och YouTube tittande...

Jaha så va moppen sönder... IGEN!! Men den här gången går det iaf att köra på den ändå...
Det får bli till att lämna in den igen... måste bara räkna ut när...

Har precis tittat på A Cinderella Story, YouTube är en väldigt bra uppfinning... haha
För er som inte sett filmen i fråga måste jag bara säga SE DEN!! Den är skit bra =)




Snart ska jag faktiskt gå och lägga mig, är hur trött som helst! Men man måste ju städa undan lite först... puh...
Ingen lätt sak att inte ha en förälder som kan göra det senare...
Imorgon är et ialla fall fredag, äntligen säger jag bara ! På lördag blir det till att sova ut, LÄNGE!!!

God natt på er nu iaf =)
Pöss<3

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah vänta du bara jag ska väcka dig kl halv 6 ;D

2010-01-14 @ 21:47:50
URL: http://johawnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0