KAAAALLT!!!!!

Äntligen tagit mig till skolan... och det är SVIN kallt!! Typ -13  och om man bor i varberg betyder de typ minst att det känns som -15! Åker man dessutom moppe så blir det j***** kallt! När dessutom bilister är så dumma i huvudet så att de inte kollar n'är de svänger ut om det kommer någon så man måste panik bromsa så är livet inte kul!

som ni kanske märker så är jag grymt trött på allt som har med moppe/bil att göra. Idag ska iaf min moppe lämnas inm får väl se om jag får någon lånemoppe så länge! annars blir det problem.

Menmen, nu börjar jag om 4 min så dax att gå

Pöss<3 


Kommentarer
Postat av: Johanna

-13 i varberg är ca -18 ;)

2010-01-26 @ 18:02:54
URL: http://johawnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0