Global uppvärming? jo, shena...

Jaha, då efter ett halv år ser mitt liv ungefär ut så här;

Bor i varberg, ingen nyhet, sitter på hälsopedagogiekn och konstaterar att jag har blivit grundlurad!!
För ett halvårsen var det , ja gött! Flytta till varberg, en av de grejerna som var så goa var för att i genomsnitt har Varberg 1 dag på hela året då det är snö, annars är det så gott som snö fritt, och inräknat den globala uppvärmingen så lär det inte komma någon snö alls! Faaan va gött!!

Men, så kommer då vintern och har med sig mer snö TILL VARBERG än vad det ens brukar vara i Ulricehamn som ligger 2h NORRut härifrån... VAD I HELA ****??? Är så jäkla trött på denna eviga snö s det finns bara inte! Och inte bara snön, kylan också! usch,usch och usch säger jag bara!

Så tillbaka till hälsopedagogiken, alla ni som går igenom alla diskutioner som vi i våran klass gör, inse en sak; Den globala uppvärmingen existerar inte i svergie! Nepp, här kör vi på global nedkyllning istället... Allt prat om medelhavsklimat i sverige är bara hastalavista!!

USCH!!

Okej, färdig pratat om det... Nu ska jag göra lite Tacos sedan ska jag sätta på någon bra film och mysa framför tvn med en varmfilt hela kvällen=D

Pöööösss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0