Filmtextning

Sitter här i soffan och kollar på Sagan om de två tornen. Har försökt mig på att kolla utan text eller snarare med text fast på engelska. Upptäckte då att texten inte stämmer överens med de som säger, som de brukar vara men då ställer man sig frågan... Okej att de översätter fel från eng till svenska, men kan dom inte ens skriva rent av de dom säger när det till och med är SAMMA språk?! Herregud...

För övrigt måste jag försvara Sagan om ringen-triologin lite mot Linnea. Dessa filmer är och kommer alltid at förbli kult! De är hur bra som helst, spec 3:an. Har man inget och se och vill kolla på tv funkar alltid sagan om ringen =) 

Så för att "hedra" denna otroligt bra film kommer här några bilder =P






Så nu ska jag gå och lägga mig, stalltjänst imorgon ")
Pöss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0