100 inlägg

Upptäckte precis att detta inlägget är mitt 100de. Tyckte de va lite kul =)

Sitter/ligger i soffan och lyssnar på lite musik, trött som stryck även fast jag redan sovit en herrans massa timmar! Hur är detta möjligt?

Blev ingen ridning idag heller, nepp istället blev det huvudvärk som vägrade gå över, illamående och halsont! Mysigt avslut på en annars rekativt bra vecka (Y) Som jag för övrigt måste slänga in en grej om, lägg märke till att detta är den första vecka på vad... 3 månader? Som jag äntligen har varit i skolan varje dag, inte varit hemma och sjuk en enda dag! Lyckan är fullständig! Men självklart man ska inte vara för godtrogen, skiten kom ju idag istället när jag skulle haft stalltjänst!

Ska nog gå och lägga mig tidigt idag ;) Måste ju orka upp tidigt imorgon, har ju morgonfodringen (Y) jag AVSKYR stalltjänst veckor!

Pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0