TRÖÖÖÖTT!!

Är sjukt trött...
Idag har det varit jätte mycket på jobbet, var helt slut nr jag kom till Tove och egentligen inte alls taggad att gå ut på stan, men de va ju bara att bita ihop, och jag måste säga att det alltid är lika underbert roligt att umgås med sötis-Tove =) Idag blev det även fika och mat hemma hos hennes mormor, samt lite hundtäckes-shoppning =)
Det var lilla Zamba som fick ett nytt fint rött regntäcke =)

Nu ska jag ta det lungt och titta på CSI miami och sedan gå och lägga mig. Imorgon blir sista jobbdagen och sen på lördag vätar SCANDINAVIUM =D Ska blir så grymt skoj =)

Får väl se om jag hittar något snyggt emn målet är nya ridbyxor xD

Pööösss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0