trasig ponni...

Livet är kul ibland... Idag under markarbetet tyckte jag att Candy kändes väldigt konstig och frågade då Ingrid om hon tyckte att hon såg konstig ut osv. Vilket hon tyckte att hon gjorde. Efter att ha travat och galopperat lite för att se om det släppte konstaterade vi att hon inte var 100% ren (Y) jättekul.... så imorgon blir det till att rida skolhäst på hopnningen om jag får någon vill säga... Jappjapp...

Nu sitter man hemma, ska snart duscha, sen sängen <3 är hur trött som helst, vet inte riktigt vad som hände men deckade i soffan så fort jag kom hem i princip... Gjorde därför att man var väldigt frånvarande under ett samtal med mor, inte riktigt meningen...

har även tjatat lite med Tove i phone i ca hm? typ 40 min nu... hrm... jaa, tur att inte jag ringde upp =) Saknar denna flicka något så otroligt mycket, antagligen mer än va hon vet om xD

Som sagt nu<blir det en snabb dusch =)

Pöss<3

 
älskar dig sötis pållen<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0