Tåget

Sitter på tåget på väg hem till ulricehamn från Varberg. Väldigt hungrig och trött. Får se om jag kan övertala mamma att svänga in på McDrive på donken innan vi kör hem! För tydligen är det väldigt mycket att göra hemma inför gäster imorgon.

För imorgon är det en mycket, mycket speciell dag; nämligen MIN 17-årsdag!! STORT!! Haha, 1 år kar tills 18, skit alltså, komemr fortdfarande ihåg när jag fylde 14 och tyckte det var jätte stort! I år är det min lillasyster som blir 14 och jag och Felix tar Rasmus plats som 17-åringarna i släkten. Ojoj, haha

Är just nu också väldigt tacksam för att det finns TAXI här i världen!! Mitt och Michaelas försök till att cykla ut till busshållsplatsen med alla väskor gick inte specielt bra och det tar uppenbarligen mer än en halvtimma att göra det på också! xD Så det var bara att ta upp mobieln och ringa taxi som fick komma och hämta oss. Och nu har både jag och Michaela bestämt oss för att nästa gång tar vi nog en taxi direkt!

För er som inte vet vem Michaela är så är et min nya rumskompis. Mycket trevlig med bra humor =D Tror att detta kommer att funka mycket bra (Y)

Pöss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0