Ny dator =D

Har varit dålig uppdatering den här veckan, detta på grund av att jag ha varit så GRYMT trött på min otroligt sega dator, men nu är det problemet ur vägen! För idag har jag och Alva haft födelsedagasfirande med pappas sida av familjen och då fick jag a mina väldigt generösa föräldrar och deras föräldrar en ny dator som är mycket snabbare haha, och med Windows 7, mkt bra(Y)

För att ta denna vecka lite snabbt så i måndags var jag på EEG- undersökning, grymt äckligt... Vi får väl se vad svaret blir =)
I tisdags färgade vi  ( jag och johanna) mitt hår igen samt försökte oss på kladdakaka, funkade faktiskt =) I onsdags åkte Johanna till sthm och lämnade mig och Vickan ensama kvar i varberg=( Under torsdagens idrottslektion med den otroliga konsten att bokstavligt sparka sönder tån. Fic k in en klockren spark rakt in i väggen vilket har lett till mycket smärta i höger stortå... Fredag, filmkväll med Vickan och Linnea, kollade på Austraila. Blev ganska sent, tror inte vi kom i säng försen kl 3, hm...

Har märkt en konstig grej med mig den senste tiden, jag har fått svårt för att sova! Somnar inte på kvällarna utan ligger och vrider och vänder på mig hur mycket som helst. När jag väl somnar drömmer jag mardrömar och annat allmänt omysiga grejer och det konstigaste av allt, jag vaknar tidigt utan att ha någon klocka som ringer. Helt mysko... men vi får väl se om det går över.

Nu ska jag fixa lite grejer på datan =)
Pöss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0