Booooooring....

Har lite tråkigt, listan är kopierad från johawnna.blogg.se, så kolla in där och läs hennes också =)



13 HAR DU:
Ett förhållande: nepp, inte just nu =)
En bästa vän: klart =)
Haft ett seriöst förhållande: så skulle man också kunna kalla det...
Dejtat en av dina bästa kompisar: inte vad jag vet xD
Blivit kär vid första ögonkastet: ja, helt klart... blev kär i Candy  så fort jag la ögonen på henne =D
Fått ditt hjärta krossat: ja...
Skrikit åt en lärare: hrm, kan väl ha hänt någon gång (a)
Sagt något och sedan ångrat dig: ja, tyvärr...
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nej, är mammas lilla ängel (a) hahahha 
Några smycken som kostat över 1000 kr: ja =)
Snusat: NEJ usch!!!

12 DAGENS:
Klädsel: Gina-leggings, t-shirt, kofta =)
Smink: foundation, mascara, eyeliner, kajal
Låt: hm, vet inte vad den heter
Vill ha: pengar som vanligt... och SOMMAR!!!!!! xD
Sjuka: huvudvärk?
Saknad: Candyälsklingen<3
Köp: Nya stövlar =) men de blir med på GHS
Godis: chokladboll om det räknas=)
Attityd: trött men positiv
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: urrrrkk

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: ALLRA första? Edith Eriksson tror jag, omgusch de va länge sen xD
Kärlek: räknas djur?
Husdjur: katt eller häst kommer inte ihåg vad som kom först xD
Semester: Norge
Jobb: Skidshoppen
Köpta skiva: Hits For Kids 9 =D
Riktiga kärlek: finns sånt?
Piercing: öronen
Konsert: Per Gessle....
Fylla: ojojojoj...

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Tove<3
Personen som du kramade: Mamms =)
Peronen som ringde dig: Tove<3
Personen som du ringde: Tove<3
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Mamms, skulle jag väl tro=)
Alkoholdrycken: cider
Bilfärd: hem från stan
Filmen du såg: hel film? hmmm, oj jaa du Twilight typ;)
Gången du grät: idag... vrf hör inte hemma här;)
Måltiden: Grillad spec (potatismos, korv med bröd)

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: ja, om jag verkligen,verkligen bestämde mig för det=)
Våga hoppa bungyjump: nej, de tror jag inte...
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: ne, tycker det är fult, några tatueringar går bra men inte för mkt...
Kalla dig själv lycklig: kanske inte just exakt nu...
Hellre ta bilden än vara med på den: beror på humör...
Kunna gråta över en kille: ja, om jag verkligen tyckte om honom
Kunna gråta över en tjej: ja, om hon verkligen irriterade/sårade mig ....
Ljuga för någon: ja, om nöden kräver
Kunna springa 50mil: absolut inte... haha
Vad Gör du just nu: bloggar xD
Ska du göra imorgon: Jobba och umgås med sötmänniskan =)<3
Säger du till dig själv när allt känns svårt: haha, vet inte om jag säger något speciellt precis...
Har du med dig in på bio:n: godis, dricka och vänenr =)
Är det för färg på dina byxor: ljusljusblå =)
Är det för väder hos dig just nu: mmörk, kallt, almänt äckligt och fucking SNÖ!! =(
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: typ håret eller klädstilen =)
Skulle du göra om du vann på lotto: typ skrika, ringa massa folk, sen köpa massa prylar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0