Pepparkakor

Sitter nu i sängen och ska snart gå och borsta tänderna =)
Har varit hos mormor och morfar och baka pepparkakor nu i eftermiddag =) Mysmys, nu känns det som om julen är här =D
Har gjort jätte fina papparkakor i år med kristyr och allt! Tyvärr blev ganska många förstörda i burken när vi åkte hem menmen =) De smakar nog gott i alla fall =D
Här kommer lite bilder ;)
Koncentrarad pepparkakasbakerska ;)
Min plåt före ugnen
Gemensam plåt före ugnen
Mathildas plåt före ugnen
En del av pepparkakorna efter ugnen
Lite mer pepparkakor efter ugnen
Resten av pepparkakorna efter ugnen!
Mina pepparkakor efter kristyr =)
Mathildas pepparkakor efter kristyr - något suddigt men lev med det ;)
Min finaste pepparkakor <3
Så det var allt! Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig... Imorgon är det skola, körkortsteori och testlektion =)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0