Önskelista 2010



Ja, här är då min önskelista över vad jag önskar mig 2010.

De som är på listan är:
1. pengar till scandinavium mm
2. Hjälmöverdrag, detta går dock bara att beställa från england sååååå...
3. Terrängtröja till hjälmöverdraget, samma där att det bara finns i england
4. Charles Owen - fälttävlanshjälm... kmr inte ihåg vad just denna heter
5. Terrängskydd från HORZE i fleece, heltäckande även runt kotorna!
6. En vinterjacka från 8848 Altitude

Det var det, helst vill jag ju ha pengar... de andra grejerna är ju ganska dyra så vi får väl se! Jackan hoppas jag ialla fall på att få! Det är ju bara 18 dagar kvar nu ;) och 16 dagar kvar till jullovet! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0