Nk - Livscykelanalys...

Det är vad jag jobbar med nu kul va ? :d zzZzzZzzzZZzzZZZzzZZZZ
Inte precis... men det är bara att bita ihop!
Känner att det är ganska mycket att plugga på nu, min lista ser ut ungefär så här:
1. Matte - prov
2. Livscykelanalys
3. Inlämning Sv/Hi
4. Kemi - prov
5. Sv/Hi - prov
6. Nk - mvg/uppsamlingprov
7. Körkortsteori
Ja, det är en del ;)
Och av detta så ska Livscykelanalysen och sv/hi inlämningen vara inne till måndag, ska ha läst så mycket som möjligt i körkortsteoriboken till tisdag, och sen har vi 2 prov den veckan också och veckan efter är de dom två sista proven... vi har alltså bara två dagar i skolan den sista veckan och ett prov varje dag....
Det är nu jag tänker VA F** SKULLE JAG VÄLJA NV FÖR?! ÄR JAG HELT J**** DUM I HUVVET?! :O


Nu är det ialla fall bara en halvtimma tills jag slutar och då ska jag åka till ridhuset och ha specialidrott, undra vem jag får rida idag? =)
Efter det ska jag ut till min älskling och så kommer Sara och hennes kompis och hälsar på och så ska jag visa dem lite hur det funkar i stallet eftersom de ska börj hjälpa till med våra små pållar en gång i veckan! Det behövs verkligen!


Hörs ikväll!!! Puss<3

>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0