Lucia

13 december, Lucia... herregud jag tycker inte det var länge sedan jag var och kollade på mathilda och hennes luciaframträdande på stenbock men det har redan gått ett helt år!! :O
Helt sjukt!
Idag ska jag ialla fall baka pepparkakor med mormor och mathilda! Ska ta med kameran så ni får se på kort också! Tänkte även sno med mig lite kristyr hemifrån så jag kan få dekorera lite! Resultatet kommer som sagt upp här sedan! Hehe ;)
Nu ska jag läsa igenom mitt naturkunskaps arbete och kolla om det är något jag har missat... Har prov imorgon också... känner mig inte riktigt förbered men det är ett MVG-prov så det kan bara höja ochinte sänka betyget, så det är ju skönt! Får läsa igenom boken ikväll och imorgon, tur att man nu mera har två underbara tjejer som tar hand om Candy och Bonanza imorgon!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0