Hemma

Jao, är nu äntligen hemma och letar med ljus och lykta efter säkerhetsnyckeln till internet-.-
bläää

Har nu ialla fall varit på min första teorikurs på körskolan och det gick super! Har nu dock hela högar med böcker att läsa, inlämningar att göra och prov att plugga till! Någon som har sisådär en 6-7 timmar på burk som man kunde få köpa för en billig peng? Inte? Okej....
Nu har jag ialla fall bokat en testlektion nästa tisdag efter den andra teorilektionen sen efterdet får jag boka så många lektioner som möjligt för nu är det bråttombråttom om jag ska hinna bli någorlunda klar till februari!!!!!

Får väl gå upp och ta tag i läxorna nu men måste ju som sagt ha internet först, argh varför kan det inte bara fungera?!

Får se om det blir något mer inlägg idag! Beror väl på om jag får igång internet på min bärbara eller inte!
Pusspuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0