duscha?

Funderar på att gå in i duschen men tänkte bara uppdatera här lite först!
Har blivit klar med den nya headern till bloggen nu är bara problemet att hitta rätt färgkod !! jobbigt...
Dagen idag har då beståt av julgrannshuggning, slapp och stallet ;)
Gjorde en blunder också, eller ialla fall enligt mig... Var hemma hos mamma ett tag och passade då på att göra lite godis... men så när jag åkte hem till pappa glömde jag det hemma hos mamma och nu är jag jätte godis sugen :(
Lyckades ialla fall få tag på grann både till stallet och hem så nu ska det bli julfint överallt!!!
Imorgon är det första dagen på sista hela veckan i skolan 2010! Gött!
Vill ha jullov, ska dock försöka jobba så mycket som möjligt men det ska ändå bli skönt att inte behöva bekymra sig om plugg osv... Förutom körkortsteorin då =)
Men nu ska jag in i duschen och sen så blir det kvällsmat och läsa i körkortsboken så jag är lite på läst till på tisdag =D
pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0