2 dagar kvar =D

Nu är det bara två dagar kvar tills det är jullov =D Har ju ifs skola på onsdag också men det är typ bara att vi ska dit , lyssna lite på sång osv och sen ha lite samling med klassen... Så det är typ allt!

Sen får vi väl se vad jag ska göra =) Behöver springa ner en sväng på stan och köpa en klänning tror jag! Sen ska jag ut och julpynta i stallet tillsammans med Mathilda, Sara och Hanna =)
Blir nog inte så mycket till lektioner dessa dagar heller så det kommer nog bli ganska slappt =)
I eftermiddag kanske jag inte hinner blogga så mycket eftersom jag har lovat mamma att börja beta av listan som måste vara gjord innan jul xD
Sen ska jag ju även greja min pålle =)

Imorgon har jag körkortteori och testlektion eftersom den blev inställd förra veckan =)
Måste även be om ursäkt för att jag inte bloggat i helgen men det blev lix aldrig tid xD Jobbade i lördags och drog sedan direkt därifrån till Tove och sedan vidare till Blidsberg =) Hade en väldigt trevlig kväll! Kändes nästan som förr ;) haha
Sen igår så var det tävling hela dagen och sen var jag så jäkla trött sååå aaa :)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0