Tävling Herrljunga!

Så, precis fixat iordning allt här hemma!
Puh, vad mycket saker man ska ha med sig för bara en dag :P

Tävlade bara en klass idag, LD+5 =) Gick super! Kom till omhoppning men fick två stopp där som båda var mitt fel.
Först stannade vi på 9an, första i omhoppningen, och det var för att jag blev så förvånad att vi kom till omhoppning att jag svängde jätte snävt :P Sedan fick vi etyt stop på sista i omhoppningen nr 12 pga att jag tappade orken! Haha...
Men är soim sagt skit nöjd ändå! Kan knappt komma ihåg senaste gången jag kom till omhoppning! Var så glad så jag nästan grät när jag red ut från banan! =D

Tyvärr blev det dock inga bilder eftersom varken jag, Mathilda eller Pappa kom ihåg kamera! Menmen... That's life :P

Nu ska jag gå och lägga mig en stund i soffan och vänta på att mor min kommer hem!

Bjuder på en bild på min älskling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0