Najtinajti!

Nu blir det snart sängen :P
Tänkte bara köra en liten update på helgen!

Jaaaa...
Den blev ju inte riktigt som det var tänkt,
För att dra allt som ledde fram till denna utforming av helgen ska jag ta allt i snabba drag...

I Fredags efter att Ida hade kommit så begav sig jag, Tove och Ida ut på en utedritt som inte slutade som det var tänkt. Bonanza blev rädd för en motorcykel och Ida flög av. Efter en ambulansfärd och en osäker kväll blev det dock fastställt att Ida hade/har fått en sprika i 3 kotor i ryggraden. Så hon har fått spendera hela den här helgen som var mening att vi skulle ha kul tsm på sjukhuset... Förhoppningsvis har hon fått åka hem till sig i Västerås idag men det kommer ändå ta några veckor innan sprikorna har läkt!

Eftersom mamma var på sjukhuset tillsammans med Ida så fick då istället pappa köra mig till tävlingen i Herrljunga. Men den har jag ju redan bloggat om så den hoppar vi över!
Söndag spenderades tillsammans med Mamma i Borås. Först åkte vi självklart till sjukhuset och hälsade på Ida. Efter det bar det av till Hööks. Vidare därifrån blev det Knalleland och Donken<3 haha
Sedan hem och hämta Mathilda och Emma på ridskolan.

Vi var hemma i ungefär en timma innan vi körde ut Emma för att åka till Gällstad och Lager 157 ;P
Var sedan där tills det stängde och sedan hem.

Dagen idag har varit väldigt lugn i jämnförelse ;P Började med att möta upp Tove nere på stan och shoppa lite små grejer till skolan på onsdag... bläää.... -.-
Sedan åkte jag och Mathilda vidare hem och sen till stallet för hovslagaren skulle komma :P
Min tur till trots (känn ironin!!) fick jag ofc ett getingstick precis när vi skulle åka så hela handen svullnade upp så där blev ridningen inställd för mig! Kul!!!
Efter det hem och ta det lugnt, Matihlda lyckades dock övertala mig till att baka en kladdkaka trots att jag var så trött att jag höll på att svimma...

Nu blir det ialla fall sängen och imorgon bär det av till Borås igen med Mathilda för att shoppa skor... Jag kommer vara pank efter den här veckan! haha



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0