Missi nassingen

VÄLDIGT sen updatering.

Sitter hemma hos pappa (lyckats bryta mig in i hans dator, mycket imponeradne måste jag säga!) ska nu gå och lägga mig. Är dock inte speciellt trött även om klockan råkar vara 3 :O:S

Dagen har spendarts med Tove. Först var vi på hunddagiset och hjälpte hennes mamma med hundarna sedan gick vi ner på stan. Jag skulle till bibblan och Tove skulle shoppa kläder. Blev även lite smått till mig också =) Närmare bestämt tre par pieces troser =) Mycket bra köp tycker jag!

Imorgon blir det slapp all day long. Det ända som är inplanerat är en tur till stallet för att ta hand om älsklings pållen =D

Får se om jag lyckas släppa med mig Mathilda någonstans senare... Kanske en tur ned till stan? :O haha nej usch, måste verkligen spara på mina pengar nu! Måste ju köpa den där hjälmen! Men jag tror det är någon sjukdom jag har eller något! Så fort jag har pengar så ska jag iväg och göra åt dem istället för att göra som min smart(?!) kopmis och vara lite snål istället! Eller lillsyrran för några årsedan, nu verkar hon mest ta efter mig och vara utan pengar mest hela tiden. Jag kanske borde sluta umgås med folk? Jag verkar ha dåligt inflyttande på dem?! 

Men som sagt nu ska jag hoppa i sängen och läsa vidare på Harry Potter and the chamber of secret. Japp ni läste rätt, Emilia har tagit tag i sitt liv och börjat läsa böcker på englska, vem vet snart kanske jag till och med börjar läsa på franska?

Godnatt och massa...

...PÖÖSSSS<3<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0