Förlåt<3

Känner mig så jäkla taskig ibland fast samtidigt blir jag lite besviken.

Jag är verkligen inne i en period nu där jag inte mår speciellt bra. Så måste jag välja mellan två onda ting... eller hur man ska uttrycka sig. Nu när jag har gjort mitt val hoppades jag att jag skulle få stöd av vissa personer men de verkar inte förstå det. Visst, jag kan se det ur deras synvinkel också men jag skulle verkligen behövadem på min sida nu. Jag överger ingen, för att jag kommer alltid att finnas där även om det inte blir på samma sätt.

Jag önskar verkligen att jag hade orkat med men nu gjorde jag inte det, hoppas att de som inte förstår detta kommer göra det någon gång.

Förlåt<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej jag kommer inte upp för jag ska tävla dagen den 11 <3

2010-04-02 @ 21:47:01
URL: http://johawnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0