Dryyyygt

Hejsan! Inte uppdaterat på ett tag nu. har varit rätt så mycket.

I helgen var det tävlingar uppe på ridhuset så det var jobb hela helgen! Och i måndags vaknar man upp och har antagligen då fått halsfluss (Y) USCHA!! Idag mår jag dock lite bättre och jag har utnyttjat mina dagar väl genom att jobba med en ny design till bloggen. Den är dock inte hundra färdig än så ni får vänta lite till =)

Men idag ska jag faktiskt försöka hänga med till stallet så att min älskling inte är för dryg i huvudet till på lördag då det blir första dressyrtävlingen 2010 för mig, wich me luck! Sedan är det redan nästa helg fullt ös igen.

Så mitt schema ser ut ungefär så här den närmaste tiden:

Idag - Fredag: Bli bättre, jobba, rida

Lördag: Tävla dressyr i Vartofta, Joe Laberos show =)

Söndag - Fredag: Jobba, rida

Lördag: Tävling i Gäsene

Söndag: Tävling på UBRK deb. LA =D



Mitt enda sällskap under timmar av plågsam halsfluss... inte mycket att hurra för... Antingen så stirrar han på mig precis som om jag vore helt dum i huvudet eller så sover han (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0