Dressyrtävling

Är hemma idag igen och snurrar...

Imorgon ska jag ialla fall ta tag i mig själv och ta mig upp ur sängen! Sedan på lördag och söndag är det tävling (Y)

Föresten har jag ju glömt att skriva om hur det gick på tävling nu i helgen!

Jag var och tävlade i Vartofta, klasserna LC:1 och LB:1 =)

I LC:1 så fattade jag/Candy fel galopp och vi kan väl säga som så att det ger inga jätte höga poäng... hrm, blev en 2a där, haha

Men i LB:1 gjorde vi en liten comeback och låg på placering fram till de fyra sista ryttarna eller något sådant. Men jag lyckades slå både 1:an, 2:an och en av 3:orna (det var delad). Lite stolt över mig själv med tanke på att jag inte har hållit på och tävlat dressyr så länge. Men jag hamnade ialla fall på en 11 plats av 27 startande och det är ju ialla fall å övre delen av startfältet så som sagt, mycket stolt.

Nu ska jag se om jag kan få i mig någon mat =)

Pööss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0