24/7

Har haft fullt upp 24/7 de senaste dagarna. Men lite kort.

Fredag:
Dagen började med lite sovmorgon och sedan var det snabbt upp och fixa allt så vi kunde komma iväg till ridhuset där det skulle vara träningstävling. Efter en väldig fördröjning p grund av blåbärshoppning så blev min första och enda start vid 4 tiden. Sedan snabbt hem. Göra sig iordning för middag med mormor och morfar samt resten av släkten i kallbadhuset. Kvällen spenderades sedan hos Lena och Magnus uppe i torpet med TP

Lördag:
Barnpassar dax! En snabbis ner på stan sedan kom Alva och Sara. Så då skulle vi ju självklart ut till stallet och rida. väl där ute mötes vi upp av Lena och Magnus med familj. Både Alva och Emmy ville rida. Sedan hände det otroliga! Vi lyckades få upp Sara på en häst och rida! Helt otroligt med tanke på att Sara är nog den mest djurrädda person jag vet!! Skricker så man får ont i öronen av bara en liten fluga!! Även denna kväll spenaderades uppe i Torpet.

Söndag:
Slapp dag. Efter att Alva och Sara hade åkt så blev det soffan hela dagen förutom en tripp till stallet då det blev uteritt med Tove!

Men nu ska jag gå och sätta mig i soffan igen och kolla på The perfect man!

Pöösss<3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Blir nog den 9maj. Den ska besiktigas och fixas ganska mkt. Lampor ska fixas, den ska städas i sadelskåpet och tvättas både inne och ute, typ :P

Så vi har gott om tid ;)

2010-04-04 @ 23:29:05
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0