--rubrik--

Hejsan hoppsan!

Idag fick jag tro det eller ej, ännu en sovmorgon. Tycker det här lovet börjar riktigt bra(Y)
Har ätit frukost och suttit lite vid datan så nu har jag ingen ide på vad man ska hitta på. Snart kommer antagligen kusinen och ska greja med datorn så vi kan få word och sånt på den(Y)

I eftermiddag ska jag hjälpa mamma städa bilen annars har jag inget inplanerat. Jo, hästen så klart<3 Får se om det blir lite dressyr på banan idag... Men eftersom det är sådant skit väder ute kanske det bara blir en uteritt. Vi får väl se, om ridbanan är jätte lerig så blirdet nog så.

VILL HA SOMMAR<33

Pöss<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Då blir det Herrljunga =)

2010-04-05 @ 19:55:37
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0