Sjukhusfredag

Igår var de ju fredag som de flesta vet, alltså dags för mig och Linnea att besöka sjukhuset igen xD Den här gången är det Candy vi måste tacka för detta besök. Jag höll på att klippa min halvsövda häst och när jag börjar närma mig rumpan kickar hon till och träffar mitt lillfinger,

Okej, jag vet, lillfingret? helt seriöst? men tro mig det gör ondare än man kunde tro, så efter att fingret svullnat upp till tredubbel storlek och jag inte kunde böja på det för fem öre så blev det sjukhuset! Väntetiden som skulle var 30-45 min blev till ca 3 timmar ist! Och så fick jag ju självklart en gipsad arm på köpet!

Idag blir det mest villa, ska se om jag kan städa lite kanske, ikväll blir de förhoppnings vis besök=)

Pussar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0