Helgen

Snart helg igen! Redan! Känns som om de va igår jag skadade handen, imorgon är det en vecka sedan och jag har inte ont för fem öre om jag inte använder den=) Använder jag den gör det ont men inte mycket (Y) HAr precis haft engelska och ska nu ha datakunskap sedan hoppning!

I helgen åker jag hem, på lördag blir det dressyr träning för barbro och på Söndag blir det tävling! =D Super skoj! Lagtävling i dressyr är det som gäller och vi får hoppas på att domaren inte e lika dum som den domaren som dömde lagklassen i bollebygd =)

På lördag blir det också förhoppningsvis bio=) Superduper(Y)

Nu ska jag ha datakunskap (boooooring!!!) så nu måste jag sluta =(

Puss o hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0