Dator på rymmen och datakunskap igen!

Datakunskap igen, känns som om de inte är första gången jag sitter på datakunskapen och struntar i Sukru :S haha, tyvärr kan jag dock inte lägga in så mycket inlägg när jag inte är i skolan av en enkel anldening, jag har inte till gång till intrenet hemma än, och hade jag hade det inte spelat någon roll efter som min data fortfarande är i Ulricehamn hos min kära far!
Inte för att den gör så mycket nytta där, så för mig är det helt obegripligt! Jaja, ska se om jag kan få med mig den ner på måndagmorgon igen,

Helgen då, Linnea är i Turkiet, så henne komemr man inte se till fören på onsdag eller torsdag, kommer inte ihåg exakt vilket, imorgon kommer Tove (yippie) ner och stannar till Lördag, då jag (antagligen) kommer ha stalltjänst men det är lite rörigt just nu :S På Söndag (eller lördag kväll) åker jag hem för att vara med på en föreläsning hemma på klubben=) Åker tillbaka ner, på måndag morgon antagligen!

Nästa vecka antagligen tisdag eller onsdag ska jag till Ullared med Victoria och Johanna=)

Idag är det bara resten av datakunskapen kvar =( och seda hoppning=) efter det drar jag, Johanna och Victoria hem till mig för att käka PANNKAKOR =D

Ha det gött<3 Kyssar Millan<3


Kommentarer
Postat av: johanna olsson

pannkaks time :D

2009-09-24 @ 14:01:51
URL: http://johannaaolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0