Vill ha!!!

Herrgud, det känns som om jag aldrig är inne här längre!
Har inte internet på min data än! Gud jag saknar INTERNET!!!
VILL HA VILL HA!!!

Jaja, nu ska jag sluta tjata om det, har svenska just nu, fast utan lärare, tummen upp!! Och igår var Naturvetenskapen inställd! Är detta min drömvecka eller vad? =D
Mitt liv här nere i varberg har för övrigt totalt suddat ut mitt behov av smink och mode under skoltid! hahah xD
Har inte behövt köpa smink på HUR länge som helst! Känns as konstigt... haha

Idag ska jag ialla fall rida, sen får vi väl se opm det blir någon tävling i helgen eller inte, både hoppas och inte hoppas på att det blir så.... "/
Efter skolan ska man bara hem, får lägga sig TIDIGT ikväll, är så j**** trött på kvällarna numera!

Nu ska jag vandra vidare!
Pussar i massor!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0