Fredag = otursdag? tror inte det... =D

Hejsan!
Kl är 10, jag har redan slutat skolan, det snöar hemma i ulricehamn och jag mår toppen!!
De som säger att fredagar är otursdagar vet inte vad dom pratar om! Känner på mig att fortsättningen på denna dage kommer bli PERFEKT!

Fick även reda på resultatet från matteprovet, hösta betyg så klart haha
Det ända som komemr att minska värdet på denna dagen är att jag kl 4 ska ta en spruta =( menmen, som jag sagt innan, inget kan vara perfekt.

Nu är det en vecka kvar till lovet, någon som ska hitta på något kul?

Jag ska klippa mig, vet inte riktigt hur än men det blir säkert bra, ska även färga håret innan dess. Jag ska även tävla, hoppas det går bra.

Hamen, nu ska jag vandra vidare i världen
Pussar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0