Blond!

Nu har man slutat skolan för dagen, efter att ha haft praktiskt prov i djursjukvård, super lätt NOT!

Nu ska man ialla fall ta och packa höpåsar och ha eftermiddagsstalltjänst, sen blir det hem och färga håret =D Denna gången blir det blont! Vi får väl se hur det blir. Förhoppningsvis bra...

Har varit i hemma hela helgen, men glömde datasladden både till kamran och mobilen så vi får vänta ett tag till innan det kommer nya bilder på bloggen... =(



Har haft en diskution med min kära bästis (ja,jag använder fortfarande såna ord), vi diskutera hurvida man ska kunna komma någonstans inom bloggandet. Många av de större bloggarna skriver nästan bara om mode, men det finns andra saker att skriva om.

Det va som jag frågade mig själv, visst gillar jag att shoppa och klä mig "enligt modet" men jag KAN inte så mycket om mode för det, ska inte jag kunna komma någonstans inom bloggandet då?

Så min fråga är hur ska en bra blogg vara? Måste den handla om mode?
Vad tycker ni?



Ha det!
Massa pussar<33

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

haha jaa = P

2009-10-19 @ 16:18:27
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Aaw.. tack :D <3

Jag går på Sven Eriksson :)

2009-10-19 @ 18:06:45
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0