Bläää....

Nu har jag inte uppdaterat på länge..
Kan förklaras med att jag knappt kommer upp ur sängen.

Senaste veckan har man då haft sån jäkla huvudvärk att man knappt kan gå, och nu i lördags började jag då könna mig väldigt febrig. Så hela söndag och halva måndagen hade jag då runt 40 graders feber och kunde varken äta eller drika något för då kom det bara upp igen... Halsen har varit ett rent helvete och typ tortyr varje gång man har försökt svälja något.

Idag har ialla fall feber försvunnit och jag kan äntligen börja äta! yey!! Fortfarande lite ont i halsen men inte lika mycket längre, tummen upp för det=) Huvudvärken får vi väl se hur det blir med den.

Men inte nog med allt detta, utan i lördags första dagem hemma nu till höstlovet, så tvingas vi avliva min kusin ena shettis. Känns verkligen som om allt är pest just nu...

Nu måste jag dock gå och drika lite mer tee, ha det<3


R.I.P Trull<33

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Sv; Jobbigt du .. Krya på dig!

KRAM

2009-10-28 @ 14:55:20
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0