Hello i stugan =D

Hejhej...

Nu e de ju så här att tyvärr så kommer inte bara snö o jul med vintern utan oxå förkyllningens alla plågor xD
Så just nu e man snuvig hostig och har förkyllnings blåsor i typ hela munnen... fast de syns som tur va inte xD

Hamen, igår köpte våran alltid lika trevliga mamma singstar till mig och lillsyrran =D trevligtrevligt ;P
Har bestämt mig att jag måste komma igång med ridningen nu igen.... Känns som om de va flera år sedan jag red senast.... =( Saknar att få tävla oxå så man har ju då varit inne o försökt hitta en tävling och kommit fram till att om jag är med i Tidaholm den 28 hinner jag få igång Candy och dessutom träna för Claes några gånger innan dessutom....=)

Mamma har även hunnit med att köpa en ny data som till oss eftersom den gamla gick sönder...

Annars har det inte hänt så mkt.....

Förrutom Nyår då!


Va hemma hos Linnea med massa andra söta presoner! Måste erkänna att jag hade grymt skoj!! =D=D=D
De va nog ett av de roligaste nyår jag varit med om, och jag säger bara - Flickor ni e underbara!!<333


Så nu får ja väl se om jag kan hitta på ngt kul här en stund, sen kmr antagligen älsk upp<333 saknar honom som in i h******

Men hejsvej xD<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0