Buu&Pöss

Kände bara att jag var tvungen att förklara detta med Buu&Pöss
Det var nämligen så att jag och Linna började skämta om något under slöjden förra veckan men så fick vi slut på ord så jag började säga Buu vilket på Linnea svarar att Buu är hennes ord och istället för att svara som normala människor svarade jag bara med att säga Pöss xD

Linnea som då också tog upp skämtet började säga Buu till mig och sen höll vi på så en stund, Jag med att säga vart annat ord Buu och vartannat Pöss, Linnea med att säga Buu. Efter ca 5 min bestämde sig Linnea för att byta ut sitt ord mot SMACK, sen dess har detta skämt hållt i sig,

så nu har ni fått en förklaring =D


 
Älskar dig så sjukt mkt älskling<33 Vet inte om jag skulle klara mig utan dig(L) Hoppas du blir bättre snart, Varje minut utan dig känns som en evighet<3333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0