090127- Bäst llr vad?!

Måste bara börja med att beröma mig själv! JAG HAR LYCKATS!!!!! Max 3 dagar mellan varje inlägg den senaste tiden!! YEY!!! Är man bäst  llr vad?! hahaha
Okej färdig skryt....

Idag var det skola som alla andra tisdagar och andra mindre betydande dagar i veckan...
Så, för att förklara började dagen med matte, då tre st klantskallar, (inga namn nämda) kommer på idén att, JA vi sitter 3 vid ett minibord!! Så, alltså 3 st klantskallar sittre och räknar matte, oj mena FÖRSÖKER räkna matte xD
 Efter matten var det idrott, och JA, klassen, ni behöver inte testa om jag tycker att bollar i huvudet, armbågar i facet och avbrytna naglar gör ont, JAG TYCKER FAKTISKT DET JAG ME!!!!

Efter idrotten, PLANERING, känner mig så himla redig, alltid ha me mig almänacka o sitter o antecknar och fixar tröjor till klassen osv. YEY, kanske borde börja gå runt me lapp på huvudet "MAMMAS FLICKA" , men så tänker man efter på allt annat jag gör, och kommer fram till, nej det borde stå " PAPPAS FLICKA" hahaha xD

Okej, sedan har vi SO:n, lite genomgång och sen BUDDHA E COOOOOOOOOOOOL!!!!!!! hahaha, men asså "serri" vem väljer inte Islam och Buddhism?=O

Efter SO, franska =( hade Ulla så det blev till att sitta och mobba henne hela lektionen! annars igenting där, llr jo, nu när man tänker efter... Min kära pojkvän lyckades få tag på klasslistan där Ulla skrivit upp alla som kom försent osv, kan ju passa på att berätta att den lappen nu mera bor, sönderriven, i sopptunorna lite varstans i skolan xD
hahahha

Hm, sen var det ju på elevens val, VEM FAN LÅNADE MIN HJÄRNA NÄR JAG VALDE TILL ELEVENS VAL? =O För det var sfan inte JAG som valde HK på elevens val, jag menar räcker det inte redan med en gång varanan tisdag?=O=O
Sen hände ju massa tråkiga saker, men efter som tråkiga saker är så tråkiga så orkar jag inte skriva om de här!!!

MEN NU!!!

Buu&Pöss på er, så hörs/ses/ llr på ngt sett ser till att få kontakt imorgon..... för annars skulle jag DÖÖÖ

BUU&PÖSSS



Älskar dig så jävla mkt, skulle aldrig kunna leva utan dig Muhammed<333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0