090117

Okej, har nog inte hänt så himla mkt sen jag skrev sist....

Igår var sov älsk över här, massa mys! Älskar honom så sjukt mkt verkligen<333 Imorse var det upp och in till stan sen hem, äta och iväg till stallet...

Sötnöten var jätte perfekt verkligen förutom att hon blev rädd för massa skuggor...
Men så är det ju så då att hästar ska ju kunna känna av sin ryttares känslor och då kanske det inte är så jätte smart att sätta upp en mörkrädd person på en häst som är väldigt bra på att vara rädd och sedan skicka ut dem ensama i skogen vid halv 5 tiden då det är mörkt!!!
Ibland vet ajg verkligen inte vad jag tänker med!! eller om jag tänker alls....

imorgon blir det slapp sen ridhuset då mamma varit så vänlig och erbjudit sig ta med Candy så jag kan få hoppa henne lite och så skulle några komma och provrida Nanzan =(         


På måndag är det skola igen och så ska vi till badhuset... Drygt... men man får ju iaf träffa alla sötisar <3333 =D

Avslutar med att berätta om min otroliga rädsla för en viss knapp i ett visst datasystem!! xD
Hatar verkligen den knappen! Varenda gång man är nära att klicka på den kommer verkligen tankarna om ifall detta verkligen är vad man vill.... USHA!!

Ajja, ha det gött nu alla små sötsaker<333

Buu&Pöss<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0