080124

Tjosan =D
Idag vaknade man av att mor var ganska förbannad... hade glömt ställa klockan så hästarna var fortfarande inna... oops... aja, skyller iaf på allt bråk igår...

Så, iaf, snabbt upp och iväg för att ge hästarna mat, sedan hem och äta och vidare till stallet igen, väl där jobbade jag och Tove som små blå för att bli klara med allt + hästarna redo för transport färd medans Mathilda bara stog och titta på... ibland blir man bara galne på henne!!

Tillslut kom iaf min ngt gladare mor och vi åkte till ridhuset för att rida... hrm, gick väl sådär, ångrade ganska stort att jag hade på mig sporrar och att jag inte tog pessoabettet...!!!
Sen var det hem igen och fixa klart allting och äta, efter det blev det duschen och sen hamnade man här,

Snart ska la jag och Tove ta oss ned till bussen för att åka in till stan och hyra film, sen hem till pappi och riva huset xD

Ha det göttt alla snötisar<3333

Älskar dig så jävla mkt Muhammed<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0