Skit dag!!!

Hm, vart fan ska man börja?!

Började med att allt var bra och alla var nöjda fram tills ungefär lunch, eller efter där någon gång...
Då får man nämligen veta en hel del som att till exempel en av ens bästa vänner har svikit en IGEN!!!
Även om hon sagt att hon inte skulle göra det så gjorde hon det... Och då kommer alla dessa frågor upp...

VAD FAN TÄNKTE DU PÅ? TRODDE DU SERIÖST INTE ATT JAG SKULLE FÅ VETA NÅGOT?!

Okej, ska inte skylla allt på dig, men jag skulle aldrig kunna släppa taget om denna andra person<33



Så det slutade iaf med att jag gick på de första lektionerna innan lunch + matten, men under halva NO:n och halva SV:an
låg man i vilorummet för att man var så jäkla nedstämd och inte kunde tänka överhuvudtaget!!

Menmen, den skiten är iaf över nu!



Vad som än händer, hur det än slutar kommer jag alltid att älska dig<3 Allt som jag har sagt har jag verkligen menat! Skulle aldrig var stark nog att släppa taget om dig<3333
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta<33
Älskar dig Muhammed<33333












Buu&Pöss<333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0