Nationella Prov då ja...!!

Okej, dagen börjar med att man vaknar och mår typ hur dåligt som helst, min otroligt älskade mor kommer in och frågar om jag verkligen borde gå till skolan och jag svara att jag msåte för vi har nationella prov idag, gud va hängiven jag är mitt studande xD

Ialla fall upp, fixa iordning sig och iväg till skolan, väl där bestämde vi små flickor oss för att gå och käka frukost vilket var ett otroligt misstag efter som alla 9:or hade fått precis samma ide så det bvar hur fullt i matsalen som helst!! Och sedan dagen före hade tydligen nått smart huvudt bränt sönder en brörost så det fanns bara två st idag, och vi brukar tycka att de e för lite med tre och då är det i vanliga fall hälften så mycket människor där inne!!! =O

Efter denna stressiga frukost så var det då dags, första NP;et ....
Men förvånandsvärt nog var det faktiskt ganska lätt! Men som förväntat så efter att ha suttit och skrivit prov i nästan 2 timmar så är man helt slut om man dessutom har feber så det var bara att ta nästa buss hem, väl hemma var man inte så trött utan mer utmatad så det blev till att göra lite skolarbete...

( för lilla logiska jag tar en paus från skolan bara för att åka hem och göra mer skolarbete? Då kommer frågan VA FAN stannade jag inte i skolan för? jo, svaret e faktiskt ganska enkelt, i skolan kan man inet göra vilket arbete man vill, alltså får man i pricip bara göra sådant som man är klar med, hemma kan man föra vad man vill!!! =D)

... efter skolarbetet blev det pannkakor ((A)hihi) och sedan lade jag mig för att läsa en liten stund (den stunden visade sig utvecklas till timmar när man isett hur otroligt bra nuvarande bok var) efter det MER skolarbete (?????)  sen bara sitta och roa sig vid datan en stund innan man tröttna på de så då letade jag kort och gott upp min lilla syster och utmande henne i monopol, måste jag säga att det var jag som vann? x)

Efter det, tillbaka tll datan och sedan iväg till stallet... efter stallet så hamnade man dock här igen xD
Men nu får alla sötisar ha det och så ses vi imorgon för då ska jag ta mig tusna komma till skolan xD

Buu&Pöss<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0