känslor i total katastrof!!!!!

GUD VAD JAG HATAR DETTA!!!!!!!

hatar att inte hon förstår, hatar att hon inte frsöker göra något för att hjälpa mig, tänk om det inet blir som jag tänkt mig? tänk om det slutar på något helt annat sätt? Så svårt att välja....

Alla dessa k'änslor, hjärtat säger en sak och hjärnan en annan, en person säger till mig att följa mitt hjärta en annan att jag borde följa min hjärna?! Hur ska jag tänka? Om inte bara någon kunde lösa allt åt mig! Skulle det kunna gå ändå? Om vi alla hjälptes åt? Men hur skulle det då bli??

Om allt bara gick som jag ville, ibland känns det som om det bara beror på pengar? gör det verkligen det? det kan ju inte vara så..... Tid? jo det skulle det nog kunna vara... men samtidigt det kan inte bara vara det?!
Vilja? men hon om någon borde ju vilja, de säger ju att jag betyder mest för dem? ljuger de? orkar inte, fattar inte VILL INTE!!!!

Snälla bara ta mig här ifrån!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0