finns det något som går rätt??

Jaha, så får man skit där också...
Finns det något jag gör som är rätt? I så fall, snälla kommentera så jag inte behöver känns mig riktigt så misslyckad!!
Men en sak tycker jag ändå att jag har rätt i! Och det är att vissa folk helt enkelt inte fattar att allt inte kretsar kring dem!! Att det finns folk runt om kring som också, tycker, tänker och känner!!

men men, som jag har sagt innan så hatar jag bråk.... så jag ska hålla käft nu.. och gå tillbaka med att misslyckas med lite mer saker....



Älskar dig så himla mycket<3 Du betyder allt för mig<333



Kommentarer
Postat av: rebecca

Du har verkligen inte gjort fel..

du ska inte behöva ta emot skit

asså nu vet ju inte jag vad som har hänt men jag står på din sida det ska du veta, inget ska hända dej eller Muhammed

kram



2009-02-24 @ 19:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0