28 februari last day =D

Jaha, så har även denna månaden nåt sitt slut och för alla glada ätradals elever kan jag komma med beskedet att det nu är endast 14 veckor kvar till sommarlovet!! (om jag har räknat rätt...)

Idag har det ju varit tävling! Viktigtviktigt, får ej glömas!! =D
Blev inga bilder eller filmer eftersom kamran låg bekvämt hemma i trädet...(!!!)
Kan ju också meddela att för mig så kan man väl inte precis kalla den här dagen för en lyckad tävlingsdag...
Visst, jag hade jätte trevligt, men...
Resultatet från mina ritter är väl inget att hurra för, i första klassen blev det 12 fel, pga av att jag (som vanligt) jagade runt henne runt banan, så nu under kommande vecka blir det till att träna MASSVIS!!!! I andra klassen så red jag som jag skulle, (möjligtvis lite för lite ben) men annars perfekt, dock kändes inte Candy riktigt som hon bruka och vi vägra ut oss på 3:e hindret, När jag kom ut så drack Candy nästan en hel hink vatten på bara några sek så jag misstänker skarpt att det utvägringen berode på grund av törstig häst! Stackars flickan<3333

För Mathilda gick dagen dock bättre, precis utanför placering i första klassen och ett stop i andra....

Imorgon blir det jobb och sedan pållarna och resten av dagen slapp, ska se om jag kan ta med min moppe upp till trädet efter jobbet...

Buu&Pöss & Dröm sötast<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0